LYS 2012

En az YGS 2012'de olduğum kadar hazırlıksızım bu sınav için. Yine öylesine gireceğim yani.

LYS 3 ve LYS 4 oturumlarına girmek kafi, zaten YGS'de sadece bu ikisinden aldığım başarıyla LYS'yi haketmiştim.

Aslında ben sayısalcıyım(LYS 1) ama gerizekalı eğitim sistemimiz beni yıllardır matematiğin bu sıralar dışında da işe yarayacağına ikna edemedi. Sözel oturumlardan sınava girip programcılık bölümü kazanamayacağıma göre 2 yıllık Meslek Yüksekokuluna doğrudan geçiş hakkımı kullanacağım galiba. Kahramanmaraş dışında bir yer olsun istiyorum. Ön lisans'ta olsa ne kadar batıda olursam o kadar iyidir herhalde.

Zaten benim birincil amacım özel sektörde yazılımcı olmak ama KPSS gibi torpilin gırla olduğu söylenen sınavlardan da torpilsizce yararlanmaya çalışacağım.

Sisteme karşı verdiğim iş güç sahibi olma savaşımda hemen hemen hiç kimseden yardım alamıyorum.

Özetin özeti: Yarın ki oturumlarda kaçtane soru çözeceğimi dahi bilmiyorum. Sınavdan çıkıp Sahra market'ten bir büyük puro alıp evimin yolunu tutacağım. Birde haftaya cumartesi(23 haziran) ikinci oturum için sınav olacağım.




Sükuneti boz

Yorum yap