Ekşi sözlük, Kadınlar kulübü atışması

Gülümseyerek takip ettiğim atışmadır.

Tahminimce kronometrik olarak aşağıdaki gibi başladı, gelişti, devam etmekte.

Kadınlar kulübü adlı forumda izmir'de kızlık zarı dikimi yaptıranlar'dan tavsiye almayı amaçlayan bir konu açılmış. Konuya Kadınlar kulübü üyesi olmayanlarda erişebilince, benim gibi meraklı hemcinslerim konuyla ilgili birinci ağızdan bilgi almaya koyulunca Ekşi sözlük gibi platformlarda doğal tepkiler birikti.

Doğal tepki diyorum çünkü kadınların müstakbel kocalarını kandırması, bizimde bu müstakbel kocalardan olabileceğimiz ihtimali şahsımı da hemcinslerimi de hayretler içerisinde bıraktı, galiba.

ilgili forum konusunu incelediyseniz doktor isimlerinin, deneyimlerin uluorta yazıldığına tanık olacaksınız.

Ben niye böyle bir dille yazıyorum bu yazıyı onu da anlamadım :D

Ekşi sözlük'te kadınlar kulübü açılımı oldu. Sonrasında Kadınlar kulübüne açık mektup yazıldı.

Daha bir çok şey oldu/oluyor. Boş vakit öldürecek malzeme aradığım şu günlerde iyiki rastlamışım bu atışmaya.

Atışmadan can alıcı birkaç konu başlığı

Kezban, Vajina gerdirme(sıkılaştırma), Abaza, Vajina beyazlatıcı krem, Çakma entellektüel, Kalıcı kızlık zarı, Geçici kızlık zarı, Fleb yöntemi, Op. Dr. Şenay AYCAN, Vajina gazı, Op. Dr. Mustafa Nuri Alihanoğlu, Garantili kızlık zarı dikimi, Düğüne bir ay kala gergin bekleyiş, Cüce, Ekşi sözlük'te Kadınlar kulübüne yapılan haksızlık...



Her şey bir yana

Bu jinekologlukta iyi para var hacı.

Special thanks

Bu (Ekşi sözlük vs. Kadınlar kulübü) atışma, kadınların üreme organlarıyla (biz erkeklere kıyasla daha çok) başlarının dertte olduğunu, Tıbbın biz erkeklere gerizekalı muamelesi yaptığını, Biz erkeklerin (kendimi ve bu konuda benim gibi düşünenleri tenzih ederim) bunu hakettiğini öğrendim. Teşekkür ederim.

Yeri ve zamanı iken kızlık (zarı) hakkında kişisel görüşüm

Bir kız, o ya da bu sebepten ötürü kaybettiği bekareti yüzünden jinekologlara ya da daha kötüsü illegal onarıcılara hem can, hem de mal güvenliğini tehlikeye atarak muhtaç olmamalı. Bu düşünce, erkeği mezhebi geniş yapmaz da, Evleninceye kadar milyorlarca kızla sevişeyim, evlendiğim kız bakire olsun düşüncesi hem mezhebi geniş hem de gerizekalı yapar.




Sükuneti boz

Yorum yap