"futbol takımı tutuyor olmam beni örgüt üyesi yapar mı?"

-futbol takımı tutuyor olmam beni örgüt üyesi yapar mı?

+kısmen, yapar.

-kısmen derken?

+bahsedilen kulübe üyeysen örgüt üyesisindir, yok sadece sempatizanıysan, sempatizanısındır.

-peki, takımımı destekliyor olmam beni zararlı bir örgüt üyesi mi yapar?

+teknik olarak hayır, çünkü spor kulüpleri yasal örgütlerdir.

-teknik olmayarak?

+adı geçen örgüte üye olduğundan dolayı, etrafa verdiğin sıkıntılar seni zararlı bir örgüt üyesi yapar.

-anlamadım.

+yani üye olduğun örgüt seni etrafına zararlı bir bireye dönüştürüyorsa zararlı bir örgütün üyesisindir.

-sence öylemiyimdir?

+kısmen evet, örgüt üyeleri genellikle farketmeden diğer örgüt üyelerini ortak toplumdan dışlarlar. sen de farklı bayrak açıp başkalarını öteleyerek (farkında olmadan) onları farklı bayraklar açmaya teşvik ediyorsan, ortak değerleri boşverip sadece üye olduğun örgüte göre değer sayılan şeyleri koruyup kolluyorsan, tebrikler, üyesi olduğun örgüt seni zararlı bir bireye dönüştürebilmiş demektir.

-anladım. teşekkürler.




Sükuneti boz

Yorum yap