Geç kalınmış bir yazı, Merhaba dünya!

Şimdi bir arkadaş blog açtı da bloglar ilk olarak "merhaba dünya!" başlıklı yazılar yazar falan diyorduk, sonra bir baktım blogumda "Merhaba dünya!" başlığı yok.

Düşündüm ki bu benim ilk blogum değil. Önceki blogumda "merhaba dünya!" başlıklı bir yazım vardı.

Niye, nasıl blog yazmak istediğimi kendimce anlattığım bir yazıydı. Lakin şimdi o yazıya ulaşmam mümkün değil.  2009 yılının eylül ayında falan yazmıştım o yazıyı.

Şimdi "Merhaba dünya!"sız bir blogum olmamalı deyip ahanda bu yazıyı yazma kararı aldım.

Niye blog yazıyorum?

Blog yazıyorum çünkü bir şeyleri bir yerlere kaydedip daha sonra dönüp o tarihteki yapıtlarıma bakmayı seviyorum. Kaydetmeyi, arşivlemeyi ve daha sonra karşılaşıp eski düşüncelerimden nefret etmeyi seviyorum. Blog, zamanın beni değiştirdiğinin resmi kanıtı oluyor bi yerde. Ek olarak, bazen konuşmak, anlatmak istediğim onca şeyi konuşacak hiç kimse bulamayınca blogum derman oluveriyor.

Nasıl blog yazıyorum?

Temel amaç arşivlemek ve sosyal çevremle bir şeyler paylaşmak. Lakin bu temel amaçların yanında ilgi duyduğum şeyleri göstermek, ilgi alanları benzer insanlarla iletişim kurmak gibi amaçlar da baskın.

Sonuç itibarıyla 2009'lu yıllardan beri bloglara ilgiliyim. 2010 yılının Mart ayından beri ise yazdıklarım arşivde mevcut. Tarzım, karakterim zamanla güncellense de kalıbım ortada.

12.12.12

Artık ben de blog yazıyorum!




Sükuneti boz

Yorum yap