Kendini ifade edememe sorunsalı

Yeni korkulu rüyam,

Şimdi her nasıl bir ortam olursa olsun, versinler kağıdı kalemi yazarım - çizerim. Lakin anlatmaya gelince, dinleyenin reaksiyonu çok feci etkiliyor.

Jest, Minikler

Evet, minik. Minicik mimikler bile konuşmanın akışını olumlu ya da olumsuz değiştirebiliyor. Bu yüzden ki bana TV Talk Show programı falan yaptırmasınlar.

Hal bu iken, Radyoculuk konusunda fazla tutuk değilmişim gibi. Hani sadece sesimiz gidiyor ya, ve ayrıca günümüzde çok az (seçkin) bir kitle Radyolara şans tanıyor. Tüm bunlar sonucunda okulumuzun (Ksu Radyo) radyosunda yayın yapma heveslisi biri oldum. Başvurumu da yaptım. Deneme yayınları sonucu, beğenildiğim takdirde radyonun yayın akışında benim adım da yer alacak.

Yazılı ifade kaabiliyetimin yarısını sözlü ifadeye çevirebilirsem, olur bu iş.

Ayrıca biraz da egoistim sanki. Bu durum hayatımı pek iyileştirmiyor, bu konunun üzerinde durmalıyım.




Sükuneti boz

Yorum yap