Bir şarkıyı ararken geçen saatler

Abi neredeyse sabahtan beri bir şarkıyı arayıp duruyorum. Yamulmuyorsam iran'da düzenlenen Googoosh Music Academy adlı ses yarışmasında Ermia adlı bir abla harikulade bir sesle şaheser bir şarkıyı seslendiriyor, işte aradığım şarkı da tam olarak bu. Kahretsin ki video yoruma kapalı. Yardım isteyemiyorum.



Hatta bu güzel sesli güzel abla Türkçe birkaç eser de seslendirmiş. Ayrılık ve Sarı gelin



Şarkıyı bulmama en büyük engel ise kaynakların Arap alfabesi kullanması. Ne yaptıysam yapayım o arapça cümleler içerisinden şarkının adını çıkaramadım. Son çare olarak Faeze Al Amiri adlı bu yarışmayı yakından takip ettiğini düşündüğüm arkadaşa Facebook'tan mesaj bıraktım. Bekliyorum bakalım hayırlısı.

4 Mart 2013 eklemesi: Buldum! buldum! Çok kıymetli bir arkadaşımın desteğiyle buldum. Şarkının latin karakterli adı "Rosvaye Zamaneh", Çeşitli sanatçılar söylüyor ama Skakila en güzeli galiba.





Sükuneti boz

Yorum yap