Başımıza Türk Kızı kadar taş düşebilir

Ön uyarı: Bu yazıyı rahat bir üslupla yazdığımdan yer yer küfürler okuyacaksınız. Ya da bu sayfayı kapatıp okumayacaksınız bilemem.

Son zamanlarda sosyal ağlarda özellikle de sözlüklerde "Türk kızı şöyledir, şudur, şunu yapar" gibi yerici tanımlar, genellemeler yapılıyor.

Ekşi Sözlük'te "Türk kızı"

Bazılarına katılıyor olsam da eklemek/düzeltmek istediğim şeyler var.

Anladığım kadarıyla Türk kızları, Türk erkeklerini tatmin edemiyor. Sadece cinsel anlamda değil, duygusal anlamda da. Belki de Biz Türk erkeklerindeki bu tatminsizliği Avrupa, Amerika ile başlayan sanrılı cümlelerimiz var ediyor. Hayal gücümüzü kullanıp sonra "Anne bizde niye yok?" moduna giriyor olabiliriz.

Avrupa'da kaldırımdan yola ayak bastın mı kızlar oral yapıyor sanıyoruz. Çünkü öyle anlatılıyor. Ama işbu değil, bu işi yapanlar muhtemelen parasının/ekmeğinin peşindeki fahişelerdir. Onu bizim buradaki fahişelerde yapıyor, bastırıyorsun parayı götürüyorsun karıyı.

Her neyse Biz Türk Erkeklerinin Türk Kızını bu kadar ağza laf yapmasında Türk Kızının payı yok değil. Sonuçta Türk Erkeklerinin annesi de Türk Kızı değil mi?

Demek ki analar her zaman hayırlı evlat yetiştiremeyebiliyor. Hatta bazı analar kendi elleriyle hayırsız evlat yetiştiriyorlar, "amaaan o sürtüğe çok yüz verme oğlum, oyna, eğlen sonra at bir kenara, o kızdan bize gelin olmaz" diyen analar keşke sadece kurmaca filmlerde, kitaplarda, dizilerde olsa.

Her fırsatta Türk Kızını yeren erkeklerin anaları da Türk kızı. Belki de Türk kızları kendilerinden memnun değillerdir? Oğullarını bu yönde programlıyorlardır? "Kişi kendinden bilir işi" deyü bir ata sözümüz var sonuçta.

Eğitim çok önemli şey hafız. Her şey eğitimle başlayıp eğitimle bitiyor.

Katıldığım yermelere gelecek olursak...

Maalesef bizim kızlarımızda ürkeklikle ukalalık arasında gidip gelen yoğun bir tavır var. Sürekli "ay beni sikecekler" kaygısıyla yaşıyor gibiler. Bu konuda da eğitimin payı büyük, artık analar kız evlatlarını da nasıl programlıyorsa, Biz Türk erkekleri üzerimizde "aç kurt" yazılı pankartlarla geziyor muamelesi görüyoruz.

"x kırtasiyeye nasıl gidebilirim acaba?" gibi kibarca bir cümle kuruyorsunuz, tanışmak istiyormuş muamelesi görebiliyorsunuz. Ama her zaman dediğim gibi genellemek yanlış olur tabii ki. "Tüm Türk kızları bunu yapıyor" demiyorum. Bazen çok aklı başında, insancıl olanları da çıkıyor. Mesela birgün bir kırtasiye arıyorum, bir arkadaşım buluşmak için orayı önerdi, ben de "orayı bilmiyorum hafız" demek yerine "tamam bulurum" dedim. Çıktım yola, sora sora gidiyorum son olarak bir kıza sordum "x kırtasiyeye nasıl gidebilirim?" diyerek, kız "ben de o tarafa gidiyorum, birlikte gidelim" dedi. Kırtasiyeye varıncaya kadar okuldan, eğitimden konuştuk. Hiç de "hadi sevişelim" demenin yolunu kollamadım yani.

Şimdi yazdıkça aklıma geliyor, bir keresinde de yaklaşık 1 saatlik şehiriçi otobüs yolculuğumda insancıl bir kızla tanışmıştım, cam kenarındaydım, bir durakta otobüse binen kız yanıma "Merhaba" diyerek oturmuştu, adımı falan sormuştu, yine okul, eğitim gibi konularda 40 dakika kadar muhabbet etmiştik. Sıcak kanlı insancıl bir kızdı işte.

Yani kızlar her kuşun etinin yenmeyeceği gibi her kurt da aç olmayabilir.

Ha bazı öküz hemcinslerim, azıcık insancıl - sıcak kanlı davranan kızlara "yollu bu, orospu da olabilir" yakıştırmaları yapıyor o konuda haklısınız. O hemcinslerimi yetiştiren/eğitenlerin de Allah belasını versin ne diyeyim.

Siz ana olduğunuz da oğlunuza Türk kızını, kendinizi iyi tanıtın.




Sükuneti boz

Yorum yap