Müziğe biraz Fransızım evet

Öyle ki, Mayıs ayı benim için doğum günümden çok Vanessa Paradis'in "Love Song" albümü. Dün yayınlanan şu klibi de buraya montelemezsem ölürüm.


Şu yaşıma kadar hiç Vanessa Paradis dinleyen biriyle karşılaşmadım. Ya da Mina Tindle. Ne bileyim, tuhaf bir müzik anlayışım varsa demek ki... Etrafımdaki kimse benim dinlediğim müzikleri dinle(ye)miyor.

Müzikte biraz farklılık, biraz da doğallık arıyorum.


Bulabildiklerim de maalesef ülkemiz sınırlarının dışında oluyor. Şu yaşıma kadar hiç konsere gitmeyişim de belki bu yüzdendir. Vanessa Paradis Kahramanmaraş'a geldi de ben mi gitmedim? iki elim kanda olsa giderim lan.

Ama hiç tavsiye etmiyorum hemşerim. Serdar Ortaç dinle, Demet Akalın dinle, en iyi ihtimalle Sezen Aksu dinle. Mina'lar, Emilie'ler, Vanessa'lar dinlenilmiyor toplumumuzda, yalnız kalıyorsunuz.

Ayrıca başıma bir iş gelmeyecekse Gabrielle Aplin'in dedesinin falan Türk olduğunu düşünüyorum.




Sükuneti boz

Yorum yap