Evet arşiv hastasıyım

"Bu anı sanki daha önce yaşadım ya da rüyamda görmüşümdür." sözünü kullanmaktan bıktığım zamanlar kendi kendime şöyle bir karar almışım, hayatını kaydet!

O gün bu gündür yazar-çizerim, elime bir kağıt kalem geçer, o an aklımdan geçenleri not düşerim. Bir de Twitter ve benzeri platformlar icat oldu olalı dijital arşivci oldum. Kendi veritabanımı yönetebilceğim platformlar oluşturdum. Sırf hayatımı, fikirlerimi kaydetmek için. Blog yazıyorsam bu yüzden, keza şiir yazıyorsam yine aynı şekilde. Sadece yazıyla arşivlemiyorum tabii. Radyo programım sayesinde aklıma gelenleri, gündemimi sesli de arşivleyebiliyorum.

Ve şimdi merak ediyorum Turkcell, ben Twitter'da "hayat konuşunca güzel." yazdıktan önce mi yoksa sonra mı "Hayat paylaşınca güzel." sloganıyla reklam yaptı?





Sükuneti boz

Yorum yap