başlık ve tarih at, yaz, bırak

yeni bir gelenek edindim. bir yerlerde canım sıkılıyorsa veya yapacak bir şeyim yoksa okuyacak bir şey arıyorum. gazete, dergi falan (tabii öyle her gazeteyi, her dergiyi okuyamıyorum) okuyacak bir şey yoksa yazacak kağıt arıyorum. bulduğumda bir başlık atıyorum

baskın karakterler ve sönük karakterler

sonra bir metin yazıyorum

tarih atıyorum 14 kasım 2013
adımı soyadımı yazıyorum
ve içim rahat. bırakabilirim. böylece dünyaya biraz daha iz bırakmış oluyorum. yaklaşık 1 saat kadar önce yeğenimin not defterine üç paragraflık bir yazı yazdım. başlığı "baskın karakterler ve sönük karakterler" belki bir gün rastlar ve okur. keşke herkes, bir şekilde dünyaya iz bıraksa. öyle boş boş ölmese.

ve bay hiç kimse'nin dediği gibi "ölmekten korkmuyorum, yeterince yaşamamış olmaktan korkuyorum"

bir de müzik dinlemek iyi ki yasal




Sükuneti boz

Yorum yap