Kaşlar çatık, gözler dik

Balkona çıktım
bir sandalye kurdum
evin tüm ışıklarını kapattım
düşündüm
biraz sesli
dedim ki
Ne güzel
Herkes herkesli!
Herkes herkes için bir şeyler yapıyor
Ben de herkes için bir şeyler yapıyorum
Ama kimse benim için bir şey yapmıyor
Kimse ben üzüldüm diye üzülmüyor gerçekten
Kimse ben sevindim diye sevinmiyor
Sanki herkes bir gün benim için çok şey yapacakmış gibi
bana karşı iyilik biriktiriyorlar
iyi gizliyorlar
o gün gelince toptan verecekler
o gün düğün günüm olabilir
ölüm günüm de

Bu balkondan sesleniyorum hepinize
lütfen evlen(e)meyeceğim ihtimalini de görün
ve nolur cesetimden daha çok sevin beni
bugün sevin
-bir hocadan duydum-
yarın ölebiliriz

...

Bir kız var, birlikte sinemaya gitmek istiyorum
ama arabam yok, evine bırakamam
-bu hiç romantik olmaz-
Evine girinceye kadar arkasından bakamam
-motor stop, el freni dik-

Oysa eşe dosta verdiğim borçlarla
klimalı araba alabilirim
herkese ne kadar iyilik etmişim
vadesi ne kadar geçmiş

...

Kız güzel, evi uzak
ayakları var
işi erken
sırtımda götüremem
sinemadan

Bu balkon şahittir
emindir
arkadaşlarımın
arkadaşlığından

Of canım sıkkındı
konuşasım tuttu
bunları yakın
-çakmak çakık, kağıtlar dik-




Sükuneti boz

Yorum yap