Facebook'ta yokum

Kuruluş tarihi 2004 olan Facebook'a 2007 yılında katılmıştım bir kez hesabım kapatılmıştı daha sonra facebook yetkililerinden "yanlışlıkla devredışı bıraktık özür dileriz" diye bir e-posta almıştım.

bunun ardından facebook'ta bir çok yaptım Best FM'de yayın yapan Serdar Gökalp'in official fan sayfasından sorumluydum. Özellikle bu sayfayı kontrol etmek için facebook hesabımı kapatamıyordum, Ama bir hafta bir nedenden dolayı facebook'a hiç giriş yapamadım ve hiçbir şey kaybetmediğimi gördüm. Diğer yönetici arkadaşlar yokluğumu aratmıyordu. Ve bana yol görünmüştü nefret edercesine bulunduğum facebook'tan ayrılmak için hiç beklemeden son durum güncellememi yaptım "facebook'tan ayrılsam ne kaybederim" bu son güncellemeyle birlikte hesabımı dondurdum ve facebook benim için bitti.

  • Neydi beni kızdıran?


Dilini bildiğim kullanıcıların facebook'ta bulunma sebeplerini gördükçe kendime bakmaya başladım benim amacım farklıydı ve bağımlı olmamalıydım.. Ama özellikle gençlerin facebook'a bağımlı olduğunu kanaat getirmiştim. Bunun üzerine facebook'u iş için kullanan biri olarak benim bile facebook'a muhtaç olmayacağımı kanıtlamak istedim. Ve sadece twitterla yetinmeye karar verdim. Zaten fikirlerimi paylaşmak için bir defterim vardı :)

  • Takipçilerim


Ben facebook'tan ayrıldıktan sonra iş hayatımdaki insanlarında facebook'tan ayrılmak istediklerini gördüm, beni örnek almışlardı ve bu benim kendime olan güvenimi artırdı :) beni abileri olarak görüyorlar olacaklarki benim yaptıklarımı yapıyorlar.. Bu güzel bişey..

Hiç tanımadığım insanlarda benden sonra facebook'a farklı bir tavır alıp facebook'tan ayrılmak istediklerini beyan ettiler. Net olarak facebook'un %16 kullanıcısı ben facebook'tan ayrıldıktan 1 hafta sonra facebook'u terk etti. Bu olayla bağlantısı varmı bilmiyorum 31 mayısta ise facebook'ta intihar etme gibi bişey düzenlenecek ve facebooktan birçok kullanıcı ayrılacak, bana öyle geliyor ki facebook %35 kullanıcı kaybedecek.




Sükuneti boz

Yorum yap