Yazmıştım olum onu :)

http://mustafaijaz.files.wordpress.com/2009/07/blogging.jpg

Yav arkadaş bu blog yazarlığı aslında zahmetli bişeymiş hee :) Genç yaşta bir proje yapalım bir kayıt/günlük tutalım dedikte sıkıntılarıda varmış..

Bu şarkımız Blog yazmaya başlayacaklara gelsin..

  • En sık yaşadığım sorunlar;


Yeni olduğum için say say bitmez bu sorunlar.. yazılarımı birileri okusun diye yazarım ancak; bazen seçtiğim kounlarla sadece benim ilgilendiğimi farkederim.. Bu konuya çözüm aradım bulduğum çözüm şuydu; e-postayla okurlarımdan konu istiyordum.. ancak bu da bana randıman sağlamadı.

Yazacaklarımı unutmak ise yaşadığım en büyük sorun, mesela bugün sabah aklımda bişey vardı akşama yazarım dedim ama bi kenara not düşmedim, yoğun tempolu iş hayatı not almadığınız her şeyi unutturabiliyor.. Bunu bana en iyi öğreten blogum oldu.

Neyse bunları yazmamın sebebide, bloguma bir özürdür aslında. kendisini ihmal ettiğimi düşünmesin. Sonuçta beni ve fikirlerimi yansıtan bir defter bu mekan..


Bide unutmaz isem; Günlüğüm adlı kategori altında günlük doldurmayı planlıyorum buda başlangıcı olsun :)





Sükuneti boz

Yorum yap