Senin ağzını yüzünü twitlerim

Twitter, sosyal ağlar içerisinde ünlülerin en çok ciddiye aldığı mekan. Öyle bir mekan ki bir çok TV programında sık sık adını duyduk. Okan Bayülgen'in her hafta kurduğu masalardan en az 1-2 kişi twitter'ın "çok güzel bir yer gayet samimi" olduğunu söylüyor. Ben buna katılıyorum :) günümüzde ünlülerin birbiri hakkındaki düşüncelerini TV'den izlemek çok zor. TV herkesi iyimser, kaba saba olmayan ciddi ve tartışmalardan kaçınan biri olarak gösteriyor.

işte tam bu sırada olaya twitter müdahale ediyor. Ünlüler twitter üzerinden birbirlerini rahatlıkla eleştirebiliyorlar. Üstelik TV izleyicileri kadar geniş bir kitlenin gözü önünde

Geçtiğimiz hafta içerisinde Demet Akalın, canguroz nickli twitter kullanıcısına bildiğiniz küfretti. cangoruz nickli twitter kullanıcısı Demet Akalın'a ne tweetledi de bu kadar kızdırdı bilmiyorum.

Bu olayla alakası olmamakla birlikte, Matrax adlı radyo programının sunucusu Zeki Kayahan Coşkun, dün Demet Akalın'ın adı geçtiği bir anket hakkında "Yarışmada Demet Akalın öndeymiş.En yakın rakibi Polonya'dan.Türkiye'nin menfaati için Polonya diyorum: http://www.eurodanceweb.net/poll.htm" gibi bir yorumda bulundu. Bunun üzerine Demet Akalın, küfürsüz gayet sakin bir şekilde takipçilerine: "yyaaa takdığınız şeye bak:) kim takar zekiyi hahahah ben orda olmakla koymuşum çocuğu bşverin:)))" dedi.

Bu örnekler önümüzdeki günlerde çoğalacakmış gibi görünüyor ancak asıl anlatmak istediğim olay: Sanal alemin insanlar üzerindeki rahatlatıcı etkisi. Takipcilerin samimiyeti, olaylara alaycı yaklaşımın bolluğu ve daha bir çok sanal alem olayları ünlülerde dahil bir çok insanı o kadar rahatlatıyor ki: herkes ağızına geleni yazabiliyor.

  • Kehanet yerini buluyor


Twitter bir nevi herkesin kendi TV kanalıymış gibi. Herkes  kendi kurallarıyla bir kanal yönetiyor. Ve bunu sorgulayan bir kurumda yok. Beğenmeyen takip etmiyor ya da blockluyor. internetin bu şekilde kullanılıyor olması ne derece doğru buna ben karar veremem ama Okan Bayülgen'in "ilerde herkes kendi TV kanalını internet üzerinden yayınlıyor olacak" kehanetine inanmaya başladım.




Sükuneti boz

Yorum yap