Verimli bir yaz

Sevgili günlük:


içinde bulunduğumuz günler kış aylarının habercisi niteliğinde bu kış aylarının en kötü yanı yazın olduğumuz kadar serbest değiliz. Birincisi okul.. okul hemen her şeye mani oluyor. Özellikle benim ki gibi günde 8 saat mesai yaptıran okullar öğrencilerin yaşam sevincini alıp götürüyor :)

Ama benim için bu kış diğer kışlardan daha farklı olacak çünkü muhteşem verimli bir yazdan çıkıyorum. Yaz boyunca neler yaptın derseniz:

  • Scomedia ekibiyle birlikte bir çok internet tabanlı iş yapıp bu yıl derslerde öğreneceğimiz diller hakkında kafamda bir alt yapı oluşturdum.

  • Bu dillerle henüz tasarım aşamasındaki projelerime yeni fikirler ekledim.

  • c# ve sql kursunu dereceyle (1.lik) bitirdim. Ve yıllardır karmaşık olduğu söylenilen sql veritabanı sistemiyle profesyonel olarak tanıştım.

  • Belgelere dayanmayan bir dizi spor aktivitesinde bulundum. Ve geçen yıl kaybettiğim six pack'ime tekrar kavuştum :)

  • Yabancı film kültürümün sıfır olduğunu farkedip, ramazan ayı boyunca bir araba dvd izledim :)

  • ihtiyarları, aşırı derece halüsinasyona mağruz bırakan bir ilaçtan dedemin mağdur olmasıyla ilgili firmaları bilgilendirerek 60 yaş üzeri insanların o hapı kullanmasının sakıncalı olduğu gerekcesiyle eczane ve hap üretiminde bulunan kuruluşlara bilgilendirme yayınlattırdım.

  • Uzun yıllar içerisinde bulunacağım bir proje olan Gerçek Sözlüğü başlattım.

  • Chip blogla başlattığım günlük sistemime Wordpress'te devam etmeye karar verdim.

  • iki yıldır bilgisayar oyunu barındırmadığım çalışma bilgisayarıma inceleme gerekçesiyle bir dizi eski oyun yükledim. Ancak oyun kodlama ya da grafiklemeyle alakalı en ufak deneyime sahip olamadım.

  • asp.NET'e merak saldım ancak, ilgili haberler dışında herhangibir şey öğrenemedim.

  • Yazın başlangıcında facebook hesabımı kapattım ve facebookla alakamı kestim.

  • Bobiler.org'da montaj çalışmaları başlatacaktım, bi türlü sıra ona gelmedi :)

  • Parola ve güvenlik sistemleriyle alakalı bir dizi araştırmada bulundum ama ilgili dergilerde yayınlattıramadım.

  • Önümüzdeki yıl piyasaya sürülmesini planladığım kitabımla alakalı herhangibir çalışmaya başlamadım.

  • Yeğenlerimle eğlenceli sportif aktiviteler yapıp onlara sporu sevdirmeye çalıştım.

  • Halâ içerisinde bulunduğumuz yaz ayları sonunda ailemizin düzenlediği doğa seyahatlerine katıldım. Seyahatleri resim,video,yazı şeklinde naklen twitter hesabımda yayınlayacaktım ama o ambiansı teknolojiyle bozmak istemedim :)


bu ve buna benzer şeylerle bir yaz tatilini sonlandırdım. Benim için gerçekten verimli oldu, önümüzdeki yaz planlarımda bu doğrultuda olacak.




Sükuneti boz

Yorum yap