Gençken yapılacak bir şey

Sevgili günlük.. bugün akşam vakti (3 saat kadar önce) kuruyemişciden çıkmış, eve doğru yaya olarak ilerlerken karşıdan gelen bir çift(sevgili) gördüm. Kız, delikanlıyı bildiğin azarlıyordu. Bağırıp-çağırmasa da delikanlının canını sıkacak cinsten bir kavga vardı. Olaya renk getireyim hesabı bir afacanlık düşündüm.

Zaten karşıdan(bana doğru) ilerleyen çifte yaklaşarak elimdeki mini kesekağıdında bulunan fındıktan ikram ettim ve konuşmalarına izin vermeden aganigi naganigi edasıyla, "günde bir avuç fındık iyi gider" diyerek uzaklaştım :D




3 yorum:

  1. grupalbatros22/10/10 00:31

    Kardeşim valla bende aynı şeyi yapardım aynı kafadanız bu yüzden:)

    YanıtlaSil
  2. Helal olsunnn :) Karşı taraf naptı peki :)

    YanıtlaSil
  3. ben uzaklaşırken gülüyorlardı :)

    YanıtlaSil