'Sosyal ağ' beni seviyor

Şu günlerde şahsıma formspring'den gelen soru sayısı artış gösteriyor. Bunun sebebi bloğum ya da ünlüvari davranışlarım değil. Tamamıyla google! Ülkemizde google kullanımı hatsafhada insanlar çok sık ziyaret ettikleri sitelerin(mesela facebook) bile google'da aratıp ilk çıkan sonuca tıklayarak ana sayfasına ulaşıyor. Ülkemiz sosyal ağcıların bu ummalı çalışmaya girmesi  formspring'in bana yaptığı bir kıyağı ortaya çıkarttı.


Göründüğü üzre google'da "formspring" anahtarı aratıldığında Formspring ana sayfası sonucunun hemen altında ben çıkıyorum. Bu durum sosyal ağ sistemi üzerinde nasıl değerlendiriliyor bilemem ama tahmin edeceğiniz gibi çok fazla saçma formspring soruları almaya başladım. Ha şikayetçimiyim? "hayır" :)

Şayet bu arama sonucu isim Soyisim ile alakalı ise facebook hesabımın olması durumunda nasıl bir popülariteye ulaşırdım hayal edemiyorum :)




1 yorum:

  1. Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your blog posts. In any case I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

    YanıtlaSil