Bi histir git!

Bir kaç arkadaş yolda yürüyoruz ve yanımızda yine kafası telefona gömülü biri var. Neyse ilerlerken, "Abi senin doğum günün 20 mayıstı dimi?" dedi.

(ben)- Evet
- @twitburc'un dediğine göre bu günlerde senin hislerin kuvvetliymiş.
(ben)- twitburc ne olum?
- Yav burclar hakkında yorum yapıyor işte..
(ben)- Benim mi hislerim kuvvetli anasını satim. Sınavlarda niye mal mal kalıyorum o vakit?
- Ne bileyim abi, twitburc doğru söyler genelde.
(ben)- lan bi histir git!

dedim ve telefona gömülü arkadaşla kısa süren muhabbetimiz sona erdi. Benim kızma sebebim telefona gömülü bir şekilde sokakta yürümesi değil. Burçlara inanıyor olması. Bu zamana kadar burçların saçmalığı hakkında bir çok espri yapıldı, fıkralar yazıldı ama hala burclara inanan insanlar var.

Burclara inanmanın ötesinde savunanlarda varki: ne zaman bunlardan biriyle konuşsam uzun müddet gülerim. Burcları saçma bulduğumu söylediğimde "ya saçma olur mu 'dikkatli ol' dediler kapkaç'a mağruz kaldım" diyenlere rastladım.

Hem bu burc yorumcuları neden hala burc yorumu işi yapıyorlar? burclardan öğrendikleri gelecek fırsatları değerlendirerek ingiltere kraliyetine katılsalar ya?

  • Pskolojik tedavi


Yakın akrabalarında doktor olanlar bilirler ki bu şekilde bir tedavi yöntemi var. Sürekli "şuram ağrıyor" şikayetleriyle doktora gelen teyzelerden/amcalardan usanan doktorlar "bak teyzeciğim/amcacığım bi reçete yazdım bunları düzenli bir şekilde kullan hiç bir şeyin kalmayacak aynı problemle birkaç kişi gelmişti bu ilaç kesin çözüm oldu." diyorlar ve vitamin, antibiyotik falan yazıp gönderiyorlar. Daha sonra bu yaşlı teyzelerin/amcaların  doktoru binbir dua ile ziyaret ettikleri oluyor.

Yani bazı problemlerin çözülmesi beyinde bitiyor. Beyniniz inanırsa sorun çözülüyor ama aynı şekilde sorunda elde edebilirsiniz. Beyniniz herhangibir konuda problem yaşayacağınıza inanırsa problemlerle karşılaşabilirsiniz.




Sükuneti boz

Yorum yap