Not for love

Daha evvelki yazılarımda lisede aşk niye? benzeri sorular sormuştum tatmin edici cevaplar bulamıyordum. Lakin şu sıralar liselerdeki aşk, meşk işlerinin biraz içerisindeyim. Gözlemlediğim kadarıyla lisedeki aşklar belli başlı birkaç çıkar gözetimi altında meydana çıkıyor tabii bunlara aşk denilirse.

  • Ödevimi yap Ayşem


Benimde kafama yatan bir sahte aşk çeşidi olan 'Ödevimi yap..' gayet açık ve seçik bir şekilde aşktan uzak ilişkiler doğuruyor. Yakışıklı erkek(asıl oğlan) kendine çalışkan bir manita(kız arkadaş) yapıyor ve ödevlerini manitasının üzerine yıkıyor. Ondan sonra gelsin rahat eğitim..

  • Beni çalıştır, canımı ye!


Bu sahte aşk çeşidi ise genelde teknik(meslek) liselerinde kızların çıkarları doğrultusunda meydana gelmiş bir sahte aşk çeşidi. Bu aşk o kadar bariz çıkarlar barındırıyor ki: teknik derslerde başarılı olamayan hanım kızlar, teknik anlamda kendini yetiştirebilmiş, nitelikli bir sevgili seçiyor ve "sınavlarda yan yana oturalım kopya ver", "sınav öncesi beni çalıştır" gibi çıkarlar doğrultusunda sınavlar bitinceye kadar sürecek bir ilişki sürdürüyor. Tabii erkek elemanında bu ilişkiden çıkarlar elde edebileceğini es geçmeyelim.

En nihayetinde bu yazıyla birlikte gözlemleyebildiğim liseli aşkların çıkarlarını ortaya dökmeye çalıştım. Bir başka yazımda tekrar buluşmak üzre esen kalın.




Sükuneti boz

Yorum yap