MSN kullanmıyorum

Tıpkı 8 ay evvel facebooku bıraktığımdaki gibi MSN'i bırakmadan bir hafta önceden eşe-dosta bildirdim.

"Lan olum mesene siz bilgisayarcı mı olur?" tepsini çok aldım.. Herkes şartlıyor kendini, bilgisayar sektöründe olacaksan: facebook'tada olmalısın friendfeed'de de.. sitende olmalı vb.. bir bakıma bu tür şartlamalara tepki olarak bırakıyorum aslında..

  • Neden MSN'i bıraktım?


Tam olarak MSN'i içinde bulunduğumuz hafta aşağıdaki şikayetler üzerine bıraktım.

  1. Oradan gelen soru ya da istekler asıl işlerimi geri plana atmama sebep olabiliyordu. Bu yüzden e-postaya olan sempatim artıyor zira: e-postada cevap aciliyeti o hafta içerisinde değişiyor. Anlık yanıt verme zorunluluğu yok.

  2. MSN'e ayırdığım vakitle bir çok sosyal aktivite yapabildiğimi farkettim. internet sosyalleşmesi taraftarıyım ama birebir sosyalleşmeye değişemem. (et ete değecek aga!)

  3. MSN'in doğru bir internet sosyalleştiricisi olduğuna inanmıyorum. Facebook gibi sadece yakın tanıdıklarınızla sosyalleşmenizi sağlayan bir platform.

  4. Aynı zamanda Facebooktan ayrılma bahanelerimden biri olan: Facebook çoluk-çocuk mekanı hemşehrim! bahanesi MSN içinde geçerli.


Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.




2 yorum:

  1. et ete değecek aga derkennnn .d

    YanıtlaSil
  2. Birebir aynı sebeplerden 6 aydır facebook 3 yıldır messenger kullanmıyorum. gmail'in gözünü seveyim:) Güzel yazı ama anlayacak insan sayısı ülkemde o kadar az ki! Biz üretmeyen sürekli tüketeniz, işimiz gücümüz hazı içerikleri "paylaşmak". Üretmek bize gelmez:)

    YanıtlaSil