Akla gelen akılsızca şeyler

Aklın neden varolduğunu sorgulamaya sebep olan şeyler bunlar. Ulan bunu düşünmeye vaktim var mı ki diye düşünürken dakikalarca vakti çöpe attığını farketmemektir.

Aslında bir bakıma delirmektir. beyle sankim, divane gibin, mal gibin bişey olmaktır. Ya da böyle hissetmektir.

Gramer kaabiliyetini eksi zirvelere indirmektir. Eksi zirve ne lan? ayrıca gramer'ide "gramel" diye telaffuz etmeye sebep olur bu akılsızca şeyler.

Sadece yapmak için yaptığın onlarca şey farkettirir bu akılsızca şeyler. ne büyük tezat değil mi? akıl dediğimizde doğru dürüst şeyler canlanır gözümüzde ama doğru, dürüst olmayan şeyleri yaptıranda akıldır. ya da akıl mıdır?

Bak böyle tespitler yumurtlatmaya da gebedir bu akılsızca şeyler.

Akılsızca şeyler, bir pazar günü yapacak daha iyi bir şey bulamama akabinde blogda herhangibir başlık açıp aklı klavyeye teslim etmek ve ardından gelen tepkileri umursamaya meyilli eder insana.

Yav şu küçük, minik ömrüme bakıyorumda ne dertler kederler yaşamışım be arkadaş. Hani şu Scott Pilgrim vs. The World filminde pilgrim ölüyorda önceden kazandığı 1 level up'la tekrar hayata dönüyor ya.

işte öyle bir hayat olsa de mi. beyle sankim hayal gibin hayat.

iyi ki yaptığımız bir çok hatayı farketmiyoruz. Aksi halde kafamızı kemirir durur bu hatalar. Hayat maalesef bilgisayar oyunu gibi değil. Yeniden canlanıp yaptığımız hataları düzeltemeyiz.

Belki de hata yapmamak için, can sıkıntısını geniş şehir düzlüğü manzarasına bir kahve yudumuyla odaklanıp, blog yazarak gidermeye çalışmakta bir hatadır.

ve yazılanları kimsenin okumayacağını, okumadığını bilmek.

Ben böyle bir adam değildim arkadaş! vallaha değildim ya.

bir umut yaşatır insanı, bir umutta öldürür vakti gelince.

Başaramayacağım bir çok hedef var önümde, başarılmayı bile haketmeyen hedefler. Tüm anlamsız hedefler garantisi olmayan anlamlı bir gelecek için.

Bir sevgili mesela, akla gelen en akılsızca şeylerdendir şu vakit, şu vakit "toparlan çık evden git kapısında sabahla" fikrini veren her ne varsa etrafımda akılsızlığa özendiriyor adamı.

Akılsızca şeyler işte, can sıkıntımın zırvaları.

ben böyle bir adam değildim. olacak şey de değildi zaten aşık olmam, işte bu yüzden hayranım belki de bu kıza. Bu kız her ne yaptıysa bana, ölsem yapmam dediğim şeyler yaptım. yaptıkça hayranlığım arttı, dedim bana bunları yaptıran kızla hiç yoktan 10 dakika konuşmayı hakederim. Ya ben yanlış başladım konuşmaya ya da konuşulacak adam değilim. "beni bir daha rahatsız etme" dedi. "peki" diyebildim sadece.

ben böyle bir adam değildim.




Sükuneti boz

Yorum yap