kendi Erol Egemen'ini yarat

(!) Yazı konusu itibariyle ağır küfürler içerebilir, içermeyedebilir bakış açınıza bağlı.

Bildiğiniz gibi Kaybedenler kulübü bir zamanların aykırı radyo programı. Sisteme, gidişata yalnızlığa aykırı iki arkadaş oldukça samimi bu radyo programıyla dilden dile dolanır dururlar. Ben o zamanlarda yoktum, varsam da küçüktüm öyle radyo falan dinlemezdim dinleseydimde anlamazdım. Dün filmini izleyeyim dedim ve öyle de yaptım. Filmden ne kadar kral bir radyo programını, ne kadar kral bir dönemi kaçırdığımı farkettim. Hep derim zaten ben bu dünyaya geç gelmişim.

Filmde bu iki arkadaşı kalabalıktaki yalnızlığa mahkum iki çocuğu izler gibi izliyorsunuz. kendi kendinize gözlemler yapıyorsunuz ya da yapmaya çalışıyorsunuz falan.

Bu iki arkadaşın negatiflikten arınmak için her kızdıkları durumda küfrettikleri Erol Egemen diye bir adam var. Bu adamın hayali biri olduğunu düşünüyordum ama öyle değilmiş. Erol Egemen, 6:45 yayınevinin kitap kapaklarını tasarlayan bir grafikermiş.

ama Erol Egemen negatif enerjilerimizden kurtulmak(ben bunu yazacak adammıydım!) için küfrettiğimiz hayali bir adam olsa ne güzel olmaz mı? Zaten filmden anlaşıldığı üzere, bir dinleyicinin radyoyu "çemkirmek" için aradığını sezdiklerinde "aha erol egemen" tepkisi veriyorlar.

Şimdi buradan erol egemen'e ağzıma geleni söylesem ayıp olur. Çünkü hayali bir karekter olmadığını, işinde gücünde biri olduğunu artık biliyoruz. Bu yüzden herkes kendi erol egemen'ini yaratmalı. Cuk oturan bir ad soyad kombinasyonu yapamalı ve her canı sıkıldığında bu hayali karekterin kulağını çınlatmalı.

Ben buldum mesela! Justin SELOĞLU

Modern olmak lazım :)

Kim lan bu Justin SELOĞLU

yavşak Justin SELOĞLU!

piç Justin SELOĞLU :D

amına koduğumun oğlu :D

tamam dozu kaçırmayalım :D




Sükuneti boz

Yorum yap