Yazı dizisi: Yenilenmek lazım

Öylesine bir şeyler yazayım diye "Yenilenmek lazım" adlı yazıyı yazmıştım, sonra buna bir devam uydurabileceğimi düşünerek "Yenilenmek lazım Suat!"ı yazdım bu yazıyla birlikte artık bir yazı dizisi başlattığımı farkettim ve "Yenilenmek lazım 3"ü yazdım.

Şimdi okuduğumda derin psikolojik imgeler ve unsurlara rastlıyorum bunu neyin kafasıyla yazmışım hakkaten hayret ediyorum. Şu an bu yazı dizisi tıkanmış gibi görünüyor, en azından şimdilik benim bir devam senaryom hazır değil. Büyük ihtimalle bu yazı dizisi bu şekilde kalacak. Ama diziyi blogumdan kaldırmayacağım -ki niye kaldırayım ki?- Olur da diziye devam kurgulayabilirsem yeni bölümlerini yine blogumda yayınlarım.

Lakin tıkanmış bir kurgu gibi önümdeki,

Kurgunun şu anki durumunu izah edeyim, yeni bölüm fikri olanlar olursa yorum olarak ekleyebilirler.

Başrolümüz -henüz ismi yok- henüz açıklanmayan bir kaza sonucu karısını bile hatırlayamayacak kadar ağır hafıza kayıpları yaşıyor. iyi bir karakter olan başrolümüz, doktor tavsiyeleri üzerine arkadaşlarınca bir reklam firmasında çalışmaya başlıyor. iş ortamında ona hastalıklıymış gibi ayrıcalıklar tanınmıyor.

Başrolümüz ortama adapte olduktan sonra gayet sağlıklı davranışlar sergiliyor adapte olabilmesi için içinde bulunduğu durumun hatırlatılması yeterli.

Başrolümüzün patronu; Suat iyi karakterli bir insan. Başrolümüze yeterli düzeyde tolerans tanıyıp yer yer başrolümüze arkadaşmış gibi davranıyor.

Başrolümüzün karısı; Başrolümüzle 2 yıllık sevgililik sonucu itibariyle evlenmiş ve başrolümüz talihsiz kaza sonucunda -hiçbir şey hatırlamadığını bilmesine rağmen- terkedip gitmiyor. Başrolümüzle doktor kontrolü altında yaşamına devam ediyor.

Ekstra bilgi


Başrolümüz deniz kokusuna hayran ve gizemli bir martıyla çok ileri bölümlerde açıklanabilecek bol sürprizli bir ilişkisi var(bu kısmıda tam olarak kurgulanmadı)

Dizi karakter(başrol) gözünden dile getiriliyor. Olaylar okuyucuya yapıyorum, yaptım şeklinde cereyan ediliyor.




diziden bağımsız not: Böylede kurgusal yeteneklerim varmış demek :D olası senaristlik tekliflerine açığım :D




Sükuneti boz

Yorum yap