Öyle bir şey

Öyle bir şey yapmalı ve yazmalı ki şimdi, ikna etmeli tüm evreni.
Öyle soğukkanlı olunmalı ki; gökyüzünü utandırmalı
Şu kandırmacalı hayata ders olmalı
Öyle çabuk ölmeli ki sonra; öldünüğünü unutturmalı.
Ve uslu uslu kaybolmalı.


Çok zamandır ne yapmak istediğimi bilmiyorum. Hiçbir şeyle mutlu olamıyorum, mutsuzda. Kimseye selam vermek istemiyorum. Kimseyi görmek istemiyorum.

Aynı zamanda herkesi tanımak, herkesi görmek istiyorum.

"istiyorum" ibaresi barındıran hiçbir cümlem gerçekci değil.

Benimle aynı şeye üzülen bir üstadla saatlerce konuşmak istiyorum. Yada susmak.

ya ölmek istiyorum ya da ölmemek, (ortası)"yaşamak" yok.

"istiyorum"la biten hiçbir cümle bana gerçekci gelmiyor. "Ağlamak istiyorum"dan başka.

Ve artık ne istediğimi biliyorum;

Ağlamak istiyorum, sessiz bile olsa birkaç hıçkırık uyandırabilecekmiş gibi eski beni.

Ne olduğunu, ne olduğumu unutup sadece ağlamak istiyorum.

Her şey karşılıklı şu dünya da. Hiç kimseyi ağlatmadım isteyerek, bir insanüstü ağlatsın istiyorum beni.

Varsın çeyrek saat "adam" olmayayım,

AĞLAMAK iSTiYORUM.




Sükuneti boz

Yorum yap