izlediğim filmler

Çok uzun zamandır izlediğim filmleri belirtebileceğim bir platform arıyordum, blogumda yazmak/tanıtmak istemiyordum çünkü blogların bu hizmete el verişli bir alt yapısı olmadığına inanıyorum. Öte yandan zaten minimum düzeyde ziyaretçisi olan blogumun takipçi kaybetmesine de neden olabileceğini düşünerek ıMDB kullanıcı listeleriyle bir liste oluşturma kararı aldım.

ıMDB, film/kısa film/video game alanlarında bilgi hizmeti veren benzersiz bir oluşum. Bu oluşuma dün üye oldum. Üye olunca "takdire şayan" adında beğendiğim, tavsiye ettiğim filmleri barındıran sürekli güncelleyeceğim bir liste oluşturdum.

Üstelik ıMDB listelediğim filmler hakkında yorum yapmamada izin veriyor.



Listeyi oluşturalı henüz 24 saati geçmedi ama listemde 40+ film var. Gün geçtikce ve hatırladıkça izlediğim filmleri ekleyip altlarına spoiler içermeyen yorumlar ekleyeceğim. Hem bu liste benim dijital arşivim olmuş olur.




Sükuneti boz

Yorum yap