Ben kütüphanelerde, sen partilerde, ne vakit buluşacağız sevgili?

tepe not: bu yazımı @kedikafesi'nden esinlenerek yazıyorum.

Ey ileri bir tarihte karşıma çıkıp hayatımı update ve upgrade edecek sevgili. Şimdi ben sana ulaşabilmek için neler yapıyorum, sen benle karşılaşıncaya dek nelerle meşgulsün.

Geçenlerde kuzenlerle bir araya gelmiş "bekaret" konusunu tartışıyorduk. Daha doğrusu birkaçımız tartışıyor diğerleri izliyordu. Kuzenlerimin (genel olarak) yaşlarının da küçük olmasından dolayı bekaret konusundaki görüşleri pek yüzeysel, pek sıradan.

Ben, "gelecekte evleneceğimiz kadınlar şu anda gerek duygusal gerek cinsel ilişkiler yaşıyorlar. hiçbirimizin eşi ilk ilişkisini evliliğe dönüştürmüş olmayacak." derken.

Furkan, "ne diyon abi sen yea! nasıl benim karım daha evvel duygusal ve hatta cinsel ilişkiler yaşar! nasıl ha nasıııııııııııııl!" dedi. henüz yatışmadan,

Ben acımasız bir şekilde (dost acı söyler), "şimdi anlayamazsın kardeşim, ama ilerde anlayacaksın. Sen şuncacık yaşınla onlarca ilişki yaşayıp sonlandırıyorsun da nasıl evleneceğin kadının hiç ilişki yaşamamış olmasını bekleyebiliyorsun?" dedim ve az da olsa farkındalık uyandırabildim.

Netekim keşke Furkan gibi dingiller ufak (evliliğe uzak) yaşlarda onlarca kızla ilişki yaşamasa da, yine Furkan gibi dingiller gerek cinsel gerek duygusal bakire kızlarla evlenebilse.

Bu bilinç ya da bilinçsizlikte bir karaktere sahip ben,

Kütüphanelerde bilgi dağarcığımla seni etkilemenin zeminini kurarken sen partilerde kültürsüz oğlanların iğrenç esprilerine gülüyorsun be müstakbel sevgili. Hiç hoş değil.




Sükuneti boz

Yorum yap