Benden yakışıklı kızlar var

Malumunuz...

Üniversitede ilk zamanlarım geride kaldı, ısınma turları bitti artık Vizeleri düşünmeye başlıyoruz ama hâla ortama ısındım diyemem.

Sanki ben yeni ortamlara pek kolay ısınamıyorum. Kendimi o ortamın bir parçası olarak göremiyorum. Hele de konusu geçen ortam eğitimle ilgiliyse...

Galiba beklentileri fazla yüksek biriyim. Şimdi üniversite falan okuyacağız denilince boş vakti olmayan insanlarla bir arada olacağız sanıyordum. Boş vakti olmayan derken yani böyle felsefe yapan, sorgulayan, boş boş konuşmayan, gerektiğinde nesneye, gerektiğinde de nesneden öteye bakabilen insanlar...

Çok ilginç betimlemelerim var lan benim.

Ama beklediğimden farklı çıkınca karakterler, kendi karakterimi de yansıtamıyorum.

Zaten içine kapanığım fizyolojisini sikiim hepten kapanık tavırlara bürünüyorum.

Ama yazmaya gelince, aha böyle içtenlikle ve açıkca yazıyorum.

Şimdi bu kadar şey olurken,

Biz kampüste oturup bir yerlerde çay içerken -pek seviyesi yüksek insanlar olmadığımızdan olsa gerek- sağdaki soldaki kızları 10 üzerinden puanlıyoruz (iş bu seviyesi en yüksek faaliyetlerimizdendir) Bu puanlamalar esnasında bazı kızlar sıfır puanı dahi haketmeyince kendimizce espriler yapıp gülüyoruz. Böyle yılışık bir ortamda bile -Google'da aratmadan önce bana ait olduğunu düşündüğüm- "Bazı kızlar benden yakışıklı" esprisini sahiplenemiyorum.




Sükuneti boz

Yorum yap