Yalnızlığın fotoğrafı, bilgisayara karşı tavla oynamak

Bir heves ettim kuzenler (Bekir, Orhan) sayesinde tavla oynamayı da öğrendim. Geçtiğimiz ay da Okey oynamayı öğrenmiştim.

Bu tür oyunlar hep bana mesafeliydi aslında. Satranç dışında oynayabileceğim masa oyunu yok gibiydi. Ama yeni ve uzun süre birlikte vakit geçireceğiniz arkadaşlarınız böyle oyunlar oynuyorsa siz de bir şekilde öğreniyorsunuz işte.

Neyse tavla oynamayı öğreneli birkaç gün oldu. Hani acemiler tavla da taşı hareket ettirmeden önce "bir, iki, üç" diye sayarlar ya sütun sütun. Bu eziyetten kurtulmak için bilgisayara karşı tavla oynamayı akıl ettim. Ve umarsızca ne kadar yalnız olduğumu farkettim.

Tavla'yı bitiriyorsunuz, üstelik kazanıyorsunuz ama "hehe al bakalım şu mereti koltuk altına" diyemiyorsunuz.




Sükuneti boz

Yorum yap