Biraz da buraların dertleri anılsın #6

Harun anlatmayı pek sever, riyasız da anlatır hani severiz muhabbetini. Eczaneden ilaç aldım evin yolunu tutacaktım ki “abi acelen yoksa muhabbet edelim” dedi. “olur” dedim havadan, sudan, borsadan konuştuk biraz, sonra Harun
- Geçen hafta Fatih, Salim abilerin evine gitmiş. Ayla abla çağırmış bilgisayarda sorun var diye
dedi.
- ee?
dedim.
- Çocuklar her gördüğüne tıklıyor internette virüs neyim bulaşıyor tabii. Bizim Fatih de az çok anlıyor bu işlerden yardım olsun diye girmiş. Az kalsın katil olacakmış
- Nasıl ya? hayırdır?
- Fatih çocuklarla bilgisayar başındayken saat biraz geçmiş tabii dokuz buçuk falan olmuş. Salim abi eve gelmiş ama zil zurna. Fena içmiş o akşam.
- ee?
- Eve girer girmez Ayla ablaya ve çocuklara küfürler hakaretler savurmuş. Bizim Fatih de celallenmiş bir an ama fevri bir şey yapmamış neyse ki. Efendi efendi Salim abiyi uyarmış. “abi ayılınca şimdiki yaptıkların için kendine kızacaksın, yine içeceksin yapma” demiş. Salim abi de “sana ne lan!” çekmiş sonra Ayla ablaya tokat atmak için elini kaldırmış ve durmuş, “bir an taş kesildi sandım abi” diye anlattı Fatih.
- eee?
- Elini bir hışımla indirmiş salim abi, sonra hızlı adımlarla kapıyı açıp sokağa çıkmış.
- ee?
- eesi sokaklar iyi ki var abi. sokaklar olmasa salim abi o gece ayla ablaya tokat atacaktı fatih de müdahale etmek zorunda hissedip salim abiyi bir güzel dövecekti. belki salim abinin küfürleriyle gaza gelip dayağın şiddetini artıracak ve salim abiyi öldürecekti. sokaklar iyi ki varlar.
- haklısın.
- sonra Riçhırd ‘Ökkeş’ Godaman ayla ablaya bir ilaç önermiş, “her akşam yemeğine bir hapı ezip koy alkolden yavaş yavaş tiksinecektir” demiş. şimdi ayla abla o ilacı deniyor. dün gördüm “öncekine göre daha iyi, allah Riçhırd ‘Ökkeş’ Godaman’dan razı olsun” dedi.