Hemen bakma!

Bazı filmlerden / kitaplardan yıllar sonra küçücük bir parça hatırlarsınız ve aramaya başlarsınız. Bulduğunuzda o parçayı ilk izlediğinizde / okuduğunuzda aldığınız hazdan fazlasını bile alabilirsiniz. Bu; durdurulamaz nostalji fetişizmimizin eseri sanırım.

Neden bu durumu size mal ettim bilmiyorum, bende öyle oluyor, sizde de öyle oluyordur herhalde.

Bir film var, az bilinen, o kadar da ahım şahım beğeni almamış, ilgi çekmemiş bir film. Ya biri önermiş ya da ekşi sözlük'te falan görmüşümdür bilmiyorum, izlediğimde çok sevmiştim.

Sundays At Tiffany's film posteri
Filmdeki bir sahneden kopya çekerek kız arkadaşımı etkilemiştim, yürümedi tabii, ayrıldık sonra, neyse konumuz bu değil. Şık bir otel lobisinde de yapamamıştım bu jesti, bir kebapçıda yapabilmiştim :) N'aparsın 'coğrafya kaderdir'

İşte o sahne.

Hemen bakma ama ömrümde gördüğüm en güzel kızı gördüm

Nerde?

Solda, ama hemen bakma!


Birazcık daha sol


Bu sahneyi birkaç gündür arıyorum, yine eski twitlerim arasından çıktı. İyi ki her şeyi twitter'a not etmişim :D





Sükuneti boz

Yorum yap