Anne ben röportajcı oldum

Yaklaşık altı yıldır basın mensubuyum. Günlük yerel bir gazete olan Yorum Gazetesi'nde başladığım gazetecilik maceram, yerel bir televizyon olan Aksu TV'ye geçmemle duraklama dönemine girdi. Televizyonda teknik anlamda çok şey öğrendim ama stüdyoda görev yapmam nedeniyle, sahalardan uzak kalmıştım ve artık gazetecilikten çok kameramanlık yapıyordum. Bu durum canımı sıkıyordu, birkaç can sıkıcı olay daha yaşanması üzerine yürek yemiş bir şövalye gibi ekonomik krizin ortasında, dobra bir istifa dilekçesi yazdım. Böylece televizyondan ceketimi alıp çıktım.

Bir kısa film çektim, filmden sonra askere gidip geldim, Maraş Ana Haber adlı internet televizyonunun kurucusu Kenan abiden teklif aldım. Kahramanmaraş'ta çok yapılmamış işler yapabileceğimizi düşleyerek kabul ettim. Şimdilerde sokakta röportajlar yapıyorum. Eğlenceli sonuçlar alıyoruz. İnsanımız sanıldığı kadar mikrofondan ve kameradan korkmuyor, doğru şekilde yaklaşılırsa aslanlar gibi konuşuyorlar.

YouTube'da izlenmemiz düşük ama Facebook'ta hatrı sayılır rakamlara ulaşıyoruz.



Dakika 1.20'deki eğlenceli kişilik, Beyaz TV'deki Mülayim Yollarda programının sunucusu, yıllardır o insanlara mikrofon uzatıyordu, biz de kendisiyle tamamen tesadüf eseri röportaj yapma fırsatı bulduk, 5 TL kaptırdık ama feda olsun :)




Sükuneti boz

Yorum yap