Harp çalan güzel kızlar ve diğer güzel kızlar

(The Sound of Silence (harp cover) | Deer Blooper)

Çok uzun zamandır (belki de haksız yere) yakındığım bir konu var. Toplumumuzda neden yaratıcı kadınlar yok.

Çocuk aklıyla eskilerde bu durumu farkında olmadan birazcık kadınlara mâl ediyordum. Şu an farkına vardım ki biz toplum olarak yaratıcı insan sevmiyoruz. Cinsiyet ayırmaksızın birilerinin eski köye yeni adet getirmesine tahammül edemiyoruz.

Hal bu olunca, tarih öncesinde kalan enstrümanları yeniden gündeme getirmek bizim toplumumuzdan insanların aklına gelmiyor.

Harp enstrümanının çok güzel bir tınısı varmış. Bunu "Naomi SV" adlı YouTube kanalı sayesinde fark ettim. Adeta büyüleniyorum. Tüm videoları iştahla izledim. Kulağımda güzel bir seda bıraktı. Bunu not defterime de iliştirmek zorundaydım.

Kanalın varlığından asıl haberdar olma nedenim ise kaynağını unuttum ama bir habere denk geldim, "Doğada solo enstrüman çalan bir kadına kayıtsız kalamayan bir geyikle" ilgiliydi.

Bu güzel kadının, Lana Del Rey'in Video Games şarkısını da coverladığını fark etmek bile heyecanlandırdı.

Keşke toplumumuzda da böyle yetenekli insanlar yetişse. "Ben güzelim başka bir şey yapmama gerek yok" diye düşünmesek.




Sükuneti boz

Yorum yap